when dream comes nightmare

2011.12.23. 18:23

Igen. Most rémálmom volt,nem a megszokott " azt álmodom amit akarok" dolog. Valahogy minden olyan groteszk volt. Vagy talán csak maga a történés. Meghaltam,aztán kiderült, hogy mégsem. 10 évig kómában voltam,és amikor felkeltem semmi és senki sem volt a régi. Egyedül éreztem magam,de nagyon durván. És hogy ez ne legyen elég az egész olyan valóságos volt hogy még reggel is elsírtam magam mikor már ébren voltam. A legjobb barátaim is hiába próbálkoztak,nem tudtak úgy ott lenni nekem mint ahogy azelőtt,azaz ahogy én szerettem volna. Egy véletlen találkozás, egy fiú akit ismerek, azt mondta szeret. Kortalanul szeretett. És akkor abban az álmomban én is úgy éreztem,tisztán , hogy szeretem.

 

Szerelmes voltam egy álom erejéig.

A bejegyzés trackback címe:

https://keresd.blog.hu/api/trackback/id/tr293491607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása