fájdalomaraton

2014.05.17. 15:17

Gyakorlott zseni vagyok mikor arról van szó, hogyan kell eldobni a boldogságot magam mellől. De van aki ér annyit, hogy ettől megkíméljem. Dolgozhatnék ez ellen, de nem merek.  Rettegek, hogy elbukok. Inkább választottam a fájdalmat ami utána marad. De őt ebbe belevonnom nem szabadott...nem szabad.
Ha olvasod bocsánat. Elküldeni nem akartam. Nem tehetem. De egy kicsit mégis akartam, hogy tudd. Ezért írtam meg mégis, és tettem fel ide.

A bejegyzés trackback címe:

https://keresd.blog.hu/api/trackback/id/tr796177925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G.András 2014.05.17. 23:03:19

Megbocsátok, bár nagyon fáj. És nem értem. De legyél boldog.

G.András 2014.05.18. 18:04:51

milyen megtisztelő, hogy nekem írtad a 100. bejegyzésed :-)

indítottam én is egy blogot...

Vajon rátalálsz? Csak Neked van rá esélyed...
süti beállítások módosítása